Quantcast
Browse latest Browse all 12

Verslag 4e medaillewedstrijd

0

Dat was het dan weer voor 2014. De 4e en afsluitende medaillewedstrijd 27 sept jl. voor de pupillen en junioren van onze vereniging. De start was voor de jongsten iets na 11 uur nog een beetje in de mist. De heiigheid verdampte snel en de zon brak door.

Heerlijk. Een lekker najaarszonnetje. Het was dus ook voor de ouders en ander toeschouwers aangenaam vertoeven. Misschien was dat mede bepalend dat de jeugdige SISUanen extra vrij en goed presteerden. Ondanks dat bij de eerder medaillewedstrijden al vele persoonlijke records aangescherpt waren, lukte het velen weer om zichzelf te verbeteren. Wat is het toch mooi al die emotie en blijdschap te zien van onze jongsten.

Goud, zilver, brons of een vaantje. Wat zal het zijn. Duidelijk waren de ouders en begeleiders er soms meer mee bezig dan de jeugd zelf. “Als ik 1.15cm spring krijg ik een broodje frikandel van de trainer”, werd er bij het hoogspringen gezegd. Vele opa en oma’s waren trots op hun kleinkinderen en beloonden dit met een lekker ijsje. Want ja, het was heerlijk weer. … en waarom eigenlijk ook niet, het was weer één groot feest.

Voor alle uitslagen, klik hier.

Viewing all articles
Browse latest Browse all 12